چرا آسیاتک؟
آسیاتک دارای بزرگترین مرکز داده (Data Center) محتوایی در کشور می باشد.
آسیاتک یکی از بزرگترین توزیع کنندگان پهنای باند اینترنت در سطح کشور می باشد.
آسیاتک دارای شبکه بسیار گسترده نمایندگان (۸۰۰ عاملیت فروش و پشتیبانی و بیش از ۶۰۰۰ ریسلر ) جهت راه اندازی سریع سرویس و خدمات پشتیبانی می باشد.
آسیاتک کاملترین پوشش جغرافیایی برای سرویس دهی در ۳۱ استان کشور و بیش از ۳۹۰ شهر و ۱۴۰۰ مرکز مخابراتی را دارد.
آسیاتک در تمامی استان ها از لینک های شرکت زیرساخت با ظرفیت بالا برخوردار است که امکان دسترسی مطمئن را به شما خواهد داد.
آسیاتک اولین شرکت حذف کننده محدودیت سرعت در ارتباط های درون شبکه ای می باشد (حداکثر سرعت بدون توجه به سرویس خریداری شده توسط مشترک).
طرح های ویژه در باشگاه مشتریان با هدایای ویژه
افتخارات آسیاتک
- برترین اپراتور ارائه دهنده adsl از نگاه کاربران بر اساس نظرسنجی سازمان تنظیم و مقررات و ارتیاطات ارادیویی در بهار سال ۹۵
- چندین سال اپراتور برتر پرسرعت کشور، و برترین اپراتور سهماهه اول و دوم سال ۹۴ به انتخاب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
- کسب عنوان مطلوبترین ارایهدهنده خدمات ارتباطی اینترنت سریع (ADSL)و دریافت گواهینامه رتبه سیمین دو ستاره از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران
- جایزه ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات ICTINQA در سال ۹۳و۹۴
- جایزه تعالی سازمانی سال ۹۲ و ۹۳
- تندیس دیموند و کسب رتبه برتر در توزیع خدمات
- تندیس نشان ستارههای فناوری
- تندیس نشان شتاب ستارههای فناوری
- تندیس محبوبیت ستارههای فناوری
- تندیس ITA
- تندیس جایزه ملی کیفیت
- تندیس اپراتور برتر PAP از سوی رگولاتوری
- کسب رتبه سیمین دو ستاره از اتاق بازرگانی ایران
گواهینامهها
با انجام ممیزی سالانه شرکت آسیاتک هر ساله نسبت به تمدید گواهینامههای ISO دریافتی خود اقدام میکند. در روزهای ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه ۱۳۹۵، این شرکت موفق شد تا از سوی تیم ممیزی شرکت TUVNORD حائز شرایط تمدید گواهینامههای ISO 10001–۴, ISO ۱۰۰۱۵ و ۵S و همچنین ارتقاء گواهینامه استانداردهای ISO ۹۰۰۱ و ISO ۱۴۰۰۱ با ویرایش ۲۰۱۵ گردد. بر اساس این گزارش، استانداردهای سیستمهای مدیریت محیط زیست و مدیریت کیفیت در سال ۲۰۱۵ بهروزرسانی شدهاند که این تغییرات منجر به ارتقا سطح عملکرد سازمانها در حوزهای استراتژی، مدیریت ریسک، مدیریت تغییر، مدیریت دانش و بهبود میگردد. لیست گواهینامههای اخذ شده به شرح زیر میباشد:
- نظام مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO9001
- نظام مدیریت ارتباط با مشتری بر مبنای استانداردهای ISO10001.ISO10002.ISO10003.ISO10004
- نظام مدیریت آموزش کارکنان بر مبنای استاندارد ISO10015
- نظام مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبتای استاندارد ISO20000
- نظام مدیریتی آراستگی محیط کار بر مبنای الگوهای ارائه شده 5S
- استاندارد ISO14001 در جهت حفظ و نگهداری محیط زیست
درباره این سایت